ACCESEAZA NOI PERSPECTIVE!

Resurse pentru dezvoltarea personala si profesionala, cresterea strategica a afacerii si generare de plusvaloare sociala si economica pentru comunitati.

Vei regăsi informații de calitate, instrumente și servicii marca INOVATRIUM, dezvoltate și testate de experții noștri.

Toolkit Dezvoltare personala si profesonala

Antreprenor de IMMpact!

Atitudinea si comportamentul antreprenorial sunt premisa oricarei profesii a viitorului, iar spatiul creat de INOVATRIUM este locul potrivit pentru experimentarea unui eveniment existential unic!

Acceseaza programul de formare profesionala antreprenoriala in stil INOVATRIUM si vei invata sa iti dezvolti propria idee de afaceri, sa iti antrenezi competente precum creativitatea si inovarea, gandirea strategica, luarea deciziilor, obtinand totodata si o certificare recunoscuta la nivel international.

PERSONAL growth@ INOVATRIUM!

Spatiul optim sa te (re)descoperii alaturi de cei mai buni specialisti INOVATRIUM din domeniul psihologiei. Oferim un pachet de servicii complex si personalizat- punem accent pe abordarea experentiala, dezvoltarea abilitatilor si depasirea propriilor asteptari.
Plusam cu experienta noastra in a-i motiva si a-i ghida pe ceilalti in procesul schimbarii, pentru a-si construi si urma traseul vietii dorite.

PROFESIONAL growth@ INOVATRIUM!

Dezvoltarea profesionala continua este cheia succesului in procesul de orientare in cariera. Cunoaste-ti si valorifica-ti propriile atuuri accesand un pachet complet de servicii de informare si consiliere profesionala si mediere a muncii.
Utilizam cea mai complexa baterie de teste de evaluare psiho-profesionala pentru a te asista in vederea accesarii job-urilor care raspund cel mai bine profilului tau!

Formator de elita!؜

Pachet complet dedicat excelentei in formarea profesionala a adultilor!
Este important sa dezvolti tehnici si abilitati de in aceasta profesie, insa, pentru a performa la cel mai inalt nivel, este important sa te antrenezi cu profesionisti, si astfel aceasta ocupatie va fi cu adevarat fascinanta.
Vei dobandi o noua ocupatie, un certificat recunoscut la nivel international si vei contribui in calitate de profesionist la formarea celorlalti!

Manager de excelenta!

Primul program specializat la nivel national care iti creste cu peste 80% sansele de ocupare a unei pozitii manageriale. Folosim tehnici de lucru unice si inovative prin care iti promitem o ascensiune sigura in domeniul managementului. In plus ai acces la comunitatea celor peste 1500 de manageri si antreprenori de top -INOVATRIUM. Este momentul sa-ti traiesti viitorul incepand de azi, la adevaratul tau potential.

Toolkit Cresterea strategica a afacerii

BUSINESS MATRIX

MATRICEA ANTREPRENORULUI DURABIL

O colectie profesionist structurata, care reuneste metode si instrumente de lucru dezvoltate si testate de catre expertii INOVATRIUM, studii de caz relevante si analize privind mediul antreprenorial.

IMMpact Consultancy în antreprenoriat!

Acceseaza solutiile potrivite pentru afacerea ta încă din etapa de dezvoltare a ideii de afaceri! Pachetul IMMpact Consultancy include servicii personalizate de consiliere, consultanţă şi mentorat esenţiale pentru elaborarea, analiza şi întocmirea unui plan de afaceri. Ca în orice altă activitate, startul este important, indiferent de experienţa pe care o avem.

Bugetul de START! – Servicii financiare de specialitate

Asigură-te că ai prevăzut resursele financiare necesare pentru demararea şi funcţionarea afacerii tale în cele mai bune condiţii!
Facilităm operaţionalizarea bugetului afacerii tale şi te sprijinim în planificarea si analiza bugetului de cheltuieli şi venituri. Managementul financiar începe cu o bună fundamentare a bugetului.

Diagnoza şi predictibilitatea afacerii!

Optimizează indicatorii financiari ai afacerii tale! Identificăm alături de tine elementele care ţin de funcţionarea afacerii tale şi care pot fi eficientizate în vederea creşterii performanţei finanicare. Propunem măsuri concrete de eficientizare şi garanţia rezultatului final. În urma analizei realizate vei avea o imagine mult mai clară asupra evoluţiei afacerii în următoarea perioadă de timp.

Managementul resurselor umane și ICARM+!

Atrage şi menţine în firmă resursele umane de care ai nevoie! Modelul pe care-l propunem integrează un proces personalizat de evaluare a performanţelor angajaţilor, cu focus asupra progresului realizat de fiecare om în parte pe postul pe care-l ocupă, de consiliere şi consultanţă managerială şi etică, totul cu respectarea principiilor privind egalitatea de şanse şi de gen.

IMMpact Consultancy în management!

Perfecționează-ți stilul managerial ca urmare a unei serii de sesiuni de consiliere și consultanță managerială! Pachetul se adresează atât middle managementului cât și managerilor de top care urmăresc extinderea ariei de competențe manageriale prin noi experiențe de învățare adaptate performanței deja obținută. Suplimentar, pachetul oferă accesul la rețeaua managerilor și antreprenorilor INOVATRIUM.

Atragerea şi administrarea eficientă a finanţărilor!

Pentru fiecare afacere există etape diferite de evoluţie, fiecare cu propria caracteristici şi abordări. Ne asigurăm că ai acces la informaţii de actualitate privind oportunităţile de finanţare existente la nivel national şi European, indiferent de etapa de evoluţie a afacerii tale. Mai mult, devenim partenerii tăi în depunerea cererilor de finanţare pentru accesarea de fonduri care sa sprijine activitatea derulată.

Atelier de conștientizare și motivație „Ar putea antreprenoriatul sustenabil să fie viitorul meu?”

Parcurgeţi materialul educativ de auto-instruire de tip lectură interactivă și aflați mai multe despre modul în care sustenabilitatea mediului poate fi o oportunitate pentru dumneavoastră de a vă implica și de a avea un impact asupra comunității din care faceți parte, aflați despre principiile, abilitățile și etapele de proiectare a serviciilor unei afaceri sustenabile cu mediul înconjurător.

E-studio educational “Femei în antreprenoriatul sustenabil cu mediul”

Un program de formare (3 cursuri online video) care vă va ajuta să dezvoltați abilitățile și competențele specifice unui antreprenor în domeniul sustenabilității mediului (SE), axat pe trei competențe: înțelegerea inovării în domeniul antreprenoriatului sustenabil cu mediul, implementarea principiilor antreprenoriatului social în afacerile sustenabile cu mediul și utilizarea tehnologiilor digitale în afacerile sustenabile cu mediul.

e-Toolkit – Kit de resurse pedagogice pentru formatori

Promovăm educaţia antreprenorială sustenabilă cu mediul înconjurător și soluțiile eco-inovative în rândul comunității locale precum și la nivel european! Ai acces la un set gratuit de metodologii și resurse educaționale, puse la dispoziția formatorilor care facilitează programe pentru educația adulților, pentru a facilita activități educative în domeniul antreprenoriatului sustenabil cu mediul.

Toolkit Plusvaloare pentru comunități

Dezvoltam comunitatile Romaniei!

Servicii integrate de dezvoltare a comunitatilor

Servicii comunitare integrate cu o abordare sistemică a nevoilor și o corelare eficientă a acestora cu pachetele de servicii din diferite domenii pentru reducerea suprapunerilor, armonizarea resurselor și crearea unui proces sustenabil de dezvoltare.

ETAPA 1

Analiza status quo-lui comunitatii

Presupune o analiza complexa a tuturor aspectelor vietii unei comunitati raportate la contextul in care se afla si potentialul de dezvoltare al acesteia. Identificarea nevoilor dar si a resurselor de care dispune. Utilizam in acest sens cele mai eficiente metode si instrumente de diagnoza care ne permit o colectare calitativa a informatiilor necesare cu un potential de predictibilitate de 99, 99%.

ETAPA 2

Planul de intervenție la nivelul comunității

Presupune dezvoltarea, implementarea și monitorizarea planurilor de intervenție la nivel comunitar. Sunt dezvoltate măsuri concrete, cu orizonturi de timp, responsabilități clare şi costurile aferente fiecărei activități în parte. Se contureaza o imagine clară a etapelor ce vor fi parcurse, a resurselor implicate şi a responsabilităților asumate în concordanță cu termenele de realizare agreate

ETAPA 3

Atragerea si administrarea eficienta a fondurilor

Oferim suport in identificarea celor mai potrivite surse de finantare, elaborarea cererii de finantare, contractare si suport in implementare si evaluarea impactului investitiei la nivelul comunitatii. (Elaborare / Analiză / Întocmire Plan de Dezvoltare / Studii de fezabilitate / Oportunități investiții)

ETAPA 4

Evaluarea impactului masurilor integrate la nivelul comunitatii

Punem la dispozitia comunitatilor cel mai inovativ sistem de evaluare a impactului masurilor implementate care ne permite sa identificam cu acuratete schimbarile pe care o masura de interventie le genereaza la nivelul membrilor comunitatii pe trei dimensiuni esentiale (emotional, cognitiv si comportamental) si sa le corelam cu modul in care comunitatea poate creste calitatea vietii si nivelul de bunastare al membrilor ei.