
DESPRE COMPETITIA PLANURILOR DE AFACERI organizată şi derulată în cadrul proiectului „Succes în carieră pentru TINEri!” ID 150095, apelul de proiecte POCU/909/2/4: „VIITOR PENTRU TINERII NEETs II”
LISTA REZULTATE Competiţie planuri de afaceri 08.08.2022, AICI
LISTA REZULTATE FINALE Competiţie planuri de afaceri 16.08.2022, AICI
Metodologia de organizare a competiţiei planurilor de afaceri, 29.04.2022, AICI.
Anexele la Metodologie, in format editabil/PDF, după caz, AICI.
Metodologia de organizare a competiţiei planurilor de afaceri, varianta actualizata 27.05.2022 AICI.
Metodologia de organizare a competiţiei planurilor de afaceri, varianta actualizata 18.07.2022 AICI.
Proiectul prevede sprijinului acordat tinerilor NEETs pentru deschiderea unei afaceri prin proiect, fiind susţinută înfiinţarea a 5 noi întreprinderi. În acest sens, va fi organizată şi derulată o competiţie în cadrul careia vor fi selectate 5 planuri de afaceri.
Suportul financiar oferit prin proiect în direcţia înfiinţării şi derulării afacerilor conform planului de afacere înscris în competiție, constă în 5 subventii în valoare totală de 125.000 euro, fiecare subvenţie fiind în valoare de 25.000 de euro.
CALENDARUL COMPETIŢIEI
Având în vedere comunicarea faptului că durata de valabilitate a schemei de ajutor de minimis urmează să fie prelungită, actualizăm Calendarul competiţiei, astfel:
Concursul se desfășoară cu depunere continuă a candidaturilor (dosarelor de înscriere), de la data lansării acestuia până la termenul limita de 25.07.2022, ora 17.00. Dosarele de candidatură primite după data menţionată nu vor mai putea intra în competiţie, fiind respinse automat.
Sesiuni de informare și promovare competiţie | 08.10.2021 – 25.07.2022 |
Perioada de depunere a candidaturilor | 02.05.2022 – 25.07.2022 |
Perioada de derulare a procesului de evaluare a candidaturilor | 26.07.2022 – 05.08.2022 |
Evaluarea planurilor de afaceri | 26.07.2022 – 05.08.2022 |
Organizarea şi susţinerea interviurilor | 01.08.2022 – 05.08.2022 |
Anunțarea câștigătorilor | 08.08.2022 |
Depunere contestații | 08.08.2022-11.08.2022 |
Anunțarea listei finale a câștigătorilor | 16.08.2022 |
Validarea respectării criteriilor de acordare a ajutorului de minimis | 16.08.2022 -31.08.2022 |
Semnarea contractelor de subvenţie | 01-16.09.2022 |
Notă: Calendarul competiţiei poate suferi modificări în condiţiile în care durata de valabilitate a schemei de ajutor de minimis se prelungeşte. Noile termene vor fi actualizate în cadrul metodologiei, secţiunea II. 7. Calendarul competiţiei şi vor fi făcute publice pe site-ul www.inovatrium.ro/drumul-tau-catre-excelenta/ secţiunea Proiecte.
În procesul de pregătire şi depunere a dosarului de candidature solicitanţii se vor asigura de respectarea tuturor criteriilor de eligibilitate a candidaturilor şi va depune toate documentele solicitate în procedura de înscriere.
Elemente specifice evaluate in etapa de evaluare a planurilor de afaceri:
1. Descrierea afacerii și a strategiei de implementare a planului de afaceri (obiective, activități, rezultate, indicatori)
2. Analiza SWOT a afacerii
3. Schema organizatorică şi politica de resurse umane
4. Descrierea produselor/ serviciilor/ lucrărilor care fac obiectul afacerii
5. Analiza pieţei de desfacere şi a concurenţei
6. Strategia de marketing şi de comercializare
7. Proiecţii financiare privind afacerea (18 luni de implementare a afacerii)